YouCMSAndBlog Module Generator Wizard Plugin
YouCMSAndBlog Module Generator Wizard Plugin

Όσο ακούν τους μάνατζερ, τόσο αυτοί θα χάνουν!

PDF Print E-mail
Sunday, 27 March 2016 17:25 | Συντάχθηκε απο τον/την sportsteam   
Share

Ο Παναθηναϊκός δεδομένα δεν περνά και την καλύτερή του περίοδο. Τα προβλήματα είναι αρκετά και ειδικότερα φέτος δεν έχουν να κάνουν με τα οικονομικά του συλλόγου, αλλά την πλήρη αποτυχία σε όλους τους στόχους τη τρέχουσα σεζόν.

Όμως η συμπεριφορά ορισμένων νεαρών ποδοσφαιριστών προς τον σύλλογο που τους ανέδειξε μέσα από τις ακαδημίες του, χαρακτηρίζεται τουλάχιστον περίεργη. Μιλάμε φυσικά για τους νεαρούς Λάζαρο Λάμπρου και Βασίλη Αγγελόπουλο.

Δύο παιδιά τα οποία έγιναν γνωστά στο ευρύ κοινό, εξελίχθηκαν αγωνιστικά και βελτιώθηκαν μέσα από τον Παναθηναϊκό και οι οποίοι την στιγμή που η ΠΑΕ τους προσφέρει νέο συμβόλαιο για να τους κρατήσει στο δυναμικό της ομάδας, αυτοί σφυρίζουν αδιάφορα και αρνούνται τη προσφορά της διοίκησης.

Καλό θα είναι νεαροί παίκτες, Έλληνες, με ταλέντο, να σταματήσουν να άγονται και να φέρονται από τους εκάστοτε μάνατζερ. Διότι αυτοί  θέλουν -προς το συμφέρον τους φυσικά- να πείσουν τα παιδιά πως μπορούν εδώ και τώρα το κάτι παραπάνω στην καριέρα τους, ένα καλύτερο πρωτάθλημα, με περισσότερες πιθανότητες ανέλιξης.

Αλλά δυστυχώς για αυτά τα παιδιά, ο δρόμος που τους προτείνεται σχεδόν πάντα πέφτει σε τοίχο. Γιατί όταν είσαι Έλληνας ποδοσφαιριστής (δεν είναι και καμιά ποδοσφαιρομάνα δα η χώρα μας), ο μοναδικός τρόπος για να «ανέβεις» είναι ένας. Να πετύχεις με την ομάδα σου στην Ελλάδα, να καταφέρεις να γίνεις δηλαδή ηγέτης στο «χωριό» και μετά να κάνεις το βήμα παραπάνω, ώστε να γίνεις κι ένας καλός παίκτης στην «πόλη».

Όποιος έκανε το αντίθετο, σήμερα είναι μεταξύ παλαίμαχου και β’ κλάσης παίκτη. Και είναι κρίμα δύο από τα πιο ελπιδοφόρα ταλέντα του Παναθηναϊκού αλλά και του ελληνικού ποδοσφαίρου, να ακούν με «κλειστά» μάτια τους μάνατζερ και να βάζουν οι ίδιοι έτσι φρένο στην καριέρα τους.

Ας κοιτάξουν τι έκαναν παλαιότερα παίκτες που βιάστηκαν να φύγουν από τον Παναθηναϊκό λοιπόν κι ας δουν που βρίσκονται εκείνοι τώρα, μπας και παραδειγματιστούν.


Πηγή: olaprasina1908.gr

Share
 
YouCMSAndBlog Module Generator Wizard Plugin




Τελευταία Νέα

ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΕΣ 07.04.2016

Σωστός προγραμματισμός και εξατομίκευση της άσκησης για κάθε ηλικία
Σωστός προγραμματισμός και εξατομίκευση της άσκησης για...

ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ 07.04.2016

Έξι Νέοι στην προετοιμασία του Παναιτωλικού
Έξι Νέοι στην προετοιμασία του Παναιτωλικού

ΕΘΝΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ -ΕΠΟ 07.04.2016

Ανάμνηση ζωής!
Ανάμνηση ζωής!

Ελλάδα και Κόσμος 07.04.2016

H Μάντσεστερ «χτυπάει» ταλέντο!
H Μάντσεστερ «χτυπάει» ταλέντο!

Ελλάδα και Κόσμος 07.04.2016

Μένει στην εθνική ο Μέσι!
Μένει στην εθνική ο Μέσι!

ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ 07.04.2016

Φιλικό της Κ16 του Ολυμπιακού, με την Μικτή Αχαΐας – Τιμήθηκαν Ολυμπιακός και Κώστας Ρουγκάλας
Φιλικό της Κ16 του Ολυμπιακού, με την Μικτή Αχαΐας –...

ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ 07.04.2016

«Ο 17χρονος Ντόλοβακ συμφώνησε για τρία χρόνια με ΠΑΣ» (Βίντεο)
«Ο 17χρονος Ντόλοβακ συμφώνησε για τρία χρόνια με ΠΑΣ»...

ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ 07.04.2016

Σούπερ μεταγραφή: Τον ήθελε η μισή superleague, τον πήρε η Λάρισα!
Σούπερ μεταγραφή: Τον ήθελε η μισή superleague, τον πήρε η Λάρισα!

ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ 07.04.2016

«Άκυρο» από Ολυμπιακό σε Φιορεντίνα για Ρέτσο
«Άκυρο» από Ολυμπιακό σε Φιορεντίνα για Ρέτσο

ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ 07.02.2016

Δημητριάδης μέχρι το 2020 στον ΠΑΟΚ
Δημητριάδης μέχρι το 2020 στον ΠΑΟΚ
YouCMSAndBlog Module Generator Wizard Plugin
powered by στοιχημα
YouCMSAndBlog Module Generator Wizard Plugin
ΜΟΝΙΜΕΣ ΣΤΗΛΕΣ




MEDIA GALLERY

Κ11:ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

Κ12:ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

ΠΑΙΔΕΣ ΕΠΣΑ: ΑΙΓΑΛΕΩ-ΑΕΚ 2-2


JavaScript is disabled!
To display this content, you need a JavaScript capable browser.


JavaScript is disabled!
To display this content, you need a JavaScript capable browser.


JavaScript is disabled!
To display this content, you need a JavaScript capable browser.


JavaScript is disabled!
To display this content, you need a JavaScript capable browser.


JavaScript is disabled!
To display this content, you need a JavaScript capable browser.