YouCMSAndBlog Module Generator Wizard Plugin
YouCMSAndBlog Module Generator Wizard Plugin

Ο Άγγελος Χόρτσας ανακρίνεται από το {SA}! (Συνέντευξη)

PDF Print E-mail
Tuesday, 15 March 2016 13:56 | Συντάχθηκε απο τον/την sportsteam   
Share

Ο Άγγελος Χόρτσας, είναι ένας προπονητής φιλόδοξος, τεχνικά καταρτισμένος και δουλευταράς.

Μέσα από την συνέντευξη εφ' όλης της ύλης που μας παραχώρησε με χαρά ο νεαρός προπονητής των τμημάτων υποδομής της Προοδευτικής, της Αμφιάλης και της μικτής ομάδας του Πειραιά, αποτυπώνεται πλήρως το πάθος του για το ποδόσφαιρο, η όρεξη και η αφοσίωση του σ' ένα ιδιαίτερα δύσκολο και συνάμα ανταγωνιστικό επάγγελμα. Μας μιλά για τις δικές του προσωπικές φιλοδοξίες, την ποδοσφαιρική του φιλοσοφία και στέλνει το μήνυμα αξιοποίησης των μικρών πλην ταλαντούχων ποδοσφαιριστών που υπάρχουν στον ελληνικό χώρο.

Αναλυτικά η συνέντευξη του Άγγελου Χόρτσα στο Sports-Academies.gr:

1. Ποιο είναι το επίπεδο των ακαδημιών μας και ειδικά σε σχέση με το εξωτερικό;

Είναι γεγονός ότι στις Ελληνικές ακαδημίες υπάρχει ταλέντο και αυτό πρέπει να το παραδεχτούμε. Αυτό που δεν υπάρχει όμως συγκριτικά με τις ακαδημίες του εξωτερικού είναι η οργάνωση, ο επαγγελματισμός, η διεπιστημονική ομάδα (προπονητής, γυμναστής, φυσιοθεραπευτής, ψυχολόγος, διατροφολόγος, οργανωτής ακαδημιών με πτυχίο sport management, τμήμα scouting) και η διαθεσιμότητα στα γήπεδα καθώς και στις ώρες προπονήσεων.

Επιπροσθέτως, ένα ακόμη τροχοπέδη που έχουν να αντιμετωπίσουν οι ελληνικές ακαδημίες είναι οι σχολικές υποχρεώσεις. Σε καμία περίπτωση δεν λέμε στους αθλητές μας να αφοσιωθούν πλήρως στο άθλημα που αγαπούν, ωστόσο οι σχολικές υποχρεώσεις είναι τόσες πολλές που συχνά αποτρέπουν τα παιδιά από το να ασχοληθούν με τον αθλητισμό. Κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει στο εξωτερικό όπου τα παιδιά έχουν καθορισμένοι πρόγραμμα και σχολικές υποχρεώσεις και δεν χρειάζεται να παρακολουθούν φροντιστήρια για να έχουν καλύτερη απόδοση στο σχολείο.

Οι γονείς σωστά τοποθετούν ως προτεραιότητα την μόρφωση των παιδιών τους, όμως πρέπει να επισημανθεί ότι η ενασχόληση με το ποδόσφαιρο είναι ένα ακόμη σχολείο που θα τους διδάξει τις αξίες της ομαδικότητας, της ευθύνης και του σεβασμού, οπότε πρέπει να ωθούν και να υποστηρίζουν τα παιδιά τους να συμμετέχουν στον αθλητισμό, ακόμα και αν αυτό απαιτεί πολλές θυσίες από όλα τα μέλη της οικογένειας.

 

2. Ποια είναι η άποψή σου για το ποδόσφαιρο στην Ελλάδα, αναφορικά με τις ακαδημίες;

Προσωπικά πιστεύω ότι το επίπεδο των ακαδημιών στην Ελλάδα ακόμη δεν έχει αναπτυχθεί στο βέλτιστο επίπεδο. Αυτό βέβαια είναι λογικό διότι μέχρι τώρα η νοοτροπία των Ελληνικών Ακαδημιών στηριζόταν στην προώθηση είτε των παλαίμαχων ποδοσφαιριστών ως προπονητές ακαδημιών, είτε σε ποδοσφαιριστές της πρώτης ομάδας ώστε με αυτόν τον τρόπο να καλύψουν την αμοιβή τους για να αγωνίζονται, οι οποίοι όμως δεν είχαν τις απαραίτητες γνώσεις αναφορικά με την ανάπτυξη και την ανάδειξη ενός ταλέντου, όπως έχει κάποιος που έχει τελειώσε την Γυμναστική Ακαδημία ή κάποιος που κατέχει τα αναγνωρισμένα διπλώματα της UEFA, εφόδια με τα οποία μόνο κάποιος μπορεί να αποκτήσει εξειδικευμένες γνώσεις και μεθοδολογία αναφορικά με την προπονητική των αναπτυξιακών ηλικιών και σε θεωρητικό και σε πρακτικό επίπεδο.

Επιπροσθέτως, ένα ακόμη αρνητικό στοιχείο των ακαδημιών στην Ελλάδα είναι ότι δεν αξιοποιούνται σωστά οι ίδιες οι ακαδημίες. Με την λέξη αξιοποιούνται αναφέρομαι στην γενικότερη νοοτροπία που υπάρχει και θέλει η πρώτη ομάδα να «εκμεταλλεύται» τους χρηματικούς πόρους των ακαδημιών προκειμένου να καλύψει τα λειτουργικά της έξοδα, ενώ στην πραγματικότητα αυτά τα χρήματα έπρεπε να επενδύονται για το καλό των ακαδημιών, με ενοικίαση περισσότερων γηπέδων καθώς στις ερασιτεχνικές ομάδες δεν υπάρχουν διαθέσιμα γήπεδα και όσα υπάρχουν τα μοιράζονται παραπάνω από τρεις ομάδας οπότε και οι ώρες αλλά και ο χώρος είναι περιορισμένα.

3. Πείτε μας για την συνεργασία σας με τις ακαδημίες της ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗΣ και της ΑΜΦΙΑΛΗΣ και ένα σχόλιο για τα ταλέντα που υπάρχουν εκεί. Υπάρχουν κάποιοι παίκτες που έκαναν ένα βήμα παραπάνω; Υπάρχει επικοινωνία με τους γονείς;

Τόσο τα 2 τελευταία χρόνια που είμαι προπονητής ακαδημιών στην Προοδευτική, όσο και τον τελευταίο χρόνο που είμαι και στην Αμφιάλη, το κλίμα συνεργασίας είναι εξαιρετικό. Μπορεί να αντιμετωπίζουμε πολλά προβλήματα στις ακαδημίες, όπως γίνεται και σε όλη την Ελλάδα άλλωστε, ωστόσο γίνονται φιλότιμες προσπάθειες από τις διοικήσεις των ακαδημιών ώστε να ξεπεραστούν.

Αναφορικά με την ανάδειξη των ταλέντων πρέπει να επισημάνω ότι υλικό υπάρχει, όμως πρέπει να αξιοποιηθεί από τις μικρές ηλικίες (bambini, projunior & junior), ειδικά στα junior η οποία θεωρείται η «χρυσή ηλικία εκμάθησης», οπότε και καταλαβαίνετε ότι οι επιστήμονες – προπονητές είναι απαραίτητοι σε αυτή την ηλικία, ώστε τα παιδιά να μάθουν σωστά τις βασικές αρχές του ποδοσφαίρου και να το αγαπήσουν ως άθλημα, χωρίς να έχουν ως αυτοσκοπό την νίκη αλλά να επιζητούν την αυτοβελτίωση.

Την φετινή χρονιά μετά από προσωπική προσπάθεια κατάφερα να διακρίνω και να αναδείξω το ταλέντο από δύο παίκτες μου, του Λεονάρδου Κοπανίδη (Κ10 ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗΣ– 10 ετών), ο οποίος κατάφερε να εξασφαλίσει μεταγραφή στην Κ10 του Ολυμπιακού και του Φώτη Ζάννη (Κ13 Αμφιάλης – 13 ετών), ο οποίος αντίστοιχα εξασφάλισε την μεταγραφή του στην Κ13 του Ατρομήτου και συμμετείχε και στην Μικτή Παίδων Πειραιά όπου διατελώ ως βοηθός – συνεργάτης προπονητή. Ωστόσο, επισημαίνω ότι η ανάδειξη ενός ταλέντου δεν είναι τυχαία υπόθεση και ένας προπονητής δεν πρέπει να βασίζεται μόνο στις ι;ανότητες των παικτών του.

 

 

Από προσωπική εμπειρία πρέπει πρώτα:

• Να διακρίνεις το ταλέντο.

• Να επικοινωνήσεις με τους γονείς και να τους ενημερώσεις διότι οι ίδιοι είτε ενδεχομένως να μην γνωρίζουν για αυτή την δεξιότητα του παιδιού τους, είτε το γνωρίζουν αλλά προσπαθήσουν με άλλους τρόπους να τον βοηθήσουν, κάτι το οποίο μπορεί να αναδειχθεί και καταστροφικό για την καριέρα του αθλητή.

• Έπειτα σε συνεργασία με τους γονείς, επειδή δεν υπάρχει η πολυτέλεια σε μια ομάδα να υπάρχει διεπιστημονική ομάδα με εργοφυσιολόγο και φυσιοθεραπευτή, πρέπει να γίνονται τα κατάλληλα τεστ και μια σειρά από αξιολογήσεις έτσι ώστε να εντοπιστούν και να προληφθούν τυχόν ελλείμματα τα οποία ενδεχομένως να προκαλέσουν τραυματισμούς στο μέλλον.

• Βασιζόμενοι στα αποτελέσματα των μετρήσεων θα πρέπει να ακολουθήσει ειδικό πρόγραμμα από εξειδικευμένο γυμναστή και προπονητή επιδεξιότητας (skill coach) έτσι ώστε ο αθλητής να φτάσει στα επίπεδα τεχνικής και φυσικής κατάστασης των Ευρωπαικών προδιαγραφών καθώς και των ομάδων Α’ Εθνικής, όπως ο Ολυμπιακός και ο Ατρόμητος όπου μετεγράφησαν οι παραπάνω αθλητές. Δεδομένου του γεγονότος ότι έχουμε διαθέσιμες μόνο τρεις προπονήσεις εβδομαδιαίως και ότι ο ανταγωνισμός δεν είναι στο ίδιο επίπεδο με τις ακαδημίες των επαγγλεματικών ομάδων, καθώς εκεί υπάρχουν αγωνιστικά group κάθε ηλικίας με πολύ καλό επίπεδο και δεδομένες μετρήσεις, είναι αναγκαίο για να γίνουν οι αθλητές μας πιο ανταγωνιστικοί να κάνουν τα παραπάνω τεστ έτσι ώστε όταν θα κάνουν τα δοκιμαστικά, να είναι στο ίδιο επίπεδο τόσο τεχνικά, όσο και σε φυσική κατάσταση, με τους αθλητές των επαγγελματικών ομάδων.

• Εφόσoν είναι κατάλληλα προετοιμασμένοι, ακολουθεί η επικοινωνία με τους scouters έτσι ώστε να τους παρακολουθήσουν σε αγώνες και να τους καλέσουν σε δοκιμαστικά. Αν η επαγγελματική ομάδα δείξει ενδιαφέρον θα πρέπει να υπάρξει εποικοινωνία με τους γονείς και με τις δοικήσεις των δύο ομάδων για την υλοιποίηση της μεταγραφής.

• Αποτέλεσμα όλης αυτής της πορείας είναι οι ακαδημίες να επωφελούνται τις περισσότερες φορές οικονομικά αν τα παιδιά διαθέτουν δελτίο στις ομάδες και να αποκτούν καλύτερο prestige, ενώ οι αθλητές που μετεγράφησαν αποτελούν ταυτόχρονα πρότυπο και κινητήριο δύναμη για τους συμπαίκτες τους ώστε να θέλουν να βελτιώνονται συνεχώς.

Ωστόσο, πρέπει να επισημανθεί ότι πολλές φορές οι γονείς δικαιωματικά είναι καχύποπτοι αναφορικά με την έκδοση δελτίων καθώς στο παρελθόν πολλοί αθλητές έχουν εγκλωβιστεί στα σωματεία διότι οι ομάδες ζητούσαν αντάλλαγμα υπέρογκα ποσά για να πραγματοποιήσουν μεταγραφές. Από την άλλη πλευρά όμως, όταν παίκτες που έχουν ταλέντο και έχουν διακριθεί μέσω μιας ακαδημίας αλλά δεν έχουν δελτίο μπορεί να γίνουν παίκτες σε κλαμπ με μεγαλύτερη δυναμική χωρίς να προσφέρουν ούτε χρήματα, αλλά ούτε και υλικοτεχνικό υλικό (εμφάνιση, ποδοσφαιρικά παπούτσια, κόνους, μπάλες) που είναι απαραίτητα για μια ακαδημία που δεν έχει τόσο μεγάλη οικονομική δυνατότητα.

Όλες αυτές οι παράμετροι πρέπει να «ζυγίζονται» από τους γονείς και πάντα υπό την καθοδήγηση του προπονητή και με βάση την εμπιστοσύνη που κερδίζει η ακαδημία από τους γονείς.

 

4. Ποιος πρέπει να είναι ο στόχος των παιδιών;

Τα παιδιά που ασχολούνται με το ποδόσφαιρο πρέπει να καταφέρουν να αποδίδουν σε όλους τους τομείς. Δεδομένου του ότι ο χώρος του ποδοσφαίρου αλλάζει και απαιτεί σκεπτόμενους ποδοσφαιριστές πρέπει να υπογραμμίσουμε ότι οι νεαροί ποδοσφαιριστές πρέπει να είναι όχι μόνο καλοί αθλητές αλλά και καλοί μαθητές. Οι γονείς έχουν το άγχος της απόδοσης στο σχολείο και πολλές φορές μπορεί να «απειλούν» τα παιδιά τους ότι θα τα σταματήσουν από το ποδόσφαιρο αν δεν είναι καλοί μαθητές.

Οι προπονητές πρέπει να ενθαρρύνουν τους αθλητές τους να είναι καλοί μαθητές και πρέπει να ζητάνε τους ελέγχους της απόδοσής τους κάθε τρίμηνο ώστε να βλέπουν την πρόοδό τους. Η εκμάθηση επίσης ξένων γλωσσών πρέπει να συγκαταλέγεται σε αυτόν τον «έλεγχο». Έχουμε ξεπεράσει το στάδιο όπου οι ποδοσφαιριστές είναι αμόρφωτοι, πλέον ζητάμε από τους ποδοσφαιριστές να είναι ολοκληρωμένες προσωπικότητες με κριτική σκέψη και γνώσεις γιατί εκτός από αθλητές είναι μέλη της κοινωνίας τα οποία μελλοντικά θα αποκτήσουν ευθύνες και θα συμβάλλουν με τη σειρά τους στην ίδια την κοινωνία, είτε μέσω του αθλητισμού, είτε ως μεμονομένες προσωπικότητες.

5. Ποια είναι η φιλοσοφία σας στο ποδόσφαιρο και αν υπάρχει κάποιος προπονητής που θαυμάζετε για τον τρόπο δουλειάς του;

Κατά κύριο λόγο ασπάζομαι περισσότερο την φιλοσοφία του ισπανικού τρόπου προπόνησης καθώς συνδυάζει μοναδικά χαρακτηριστικά όπως:

• Γρήγορη ανάπτυξη του παιχνδιού

• Ταχύτητα

• Υψηλή τεχνική και επιδεξιότητα

• Συνδυαστικό παιχνίδι ( με μια – δύο επαφές)

• Κίνηση χωρίς την μπάλα

Επίσης, ένα ακόμη χαρακτηριστικό του ισπανικού ποδοσφαίρου και δικής μου φιλοσοφίας έπειτα απο προσωπική εμπειρία είναι ότι στο ποδόσφαιρο δεν υπάρχουν διακρίσεις και εννοώ κυρίως τις σωματικές. Σημασία δεν έχει ποτέ ο σωματότυπος για να επιλεχθεί κάποιος παίκτης αλλά η τεχνική κατάρτιση, η ποιότητα, η ταχύτητα πρόβλεψης, η αντίληψη και η εφυία στο παιχνίδι καθώς τέλος και η θέληση που έχει το παιδί ώστε να παίξει ποδόσφαιρο. Όσον αφορά στο marketing και στην στρατηγική προβολής του ποδοσφαίρου πιστεύω ότι το αγγλικό ποδόσφαιρο αποτελεί το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα διότι ουσιαστικά αυτός ο λαός ζει για το ποδόσφαιρο, καθώς αποτελεί τρόπο ζωής τους και σημαντικό κομμάτι της νοοτροπίας και της καθημερινότητάς τους.

Ένας από τους προπονητές που θαυμάζω και παρακολουθώ είναι ο Pep Guardiola μια προσωπικότητα η οποία ενώ έχει επιτύχει σημαντικές διακρίσεις στον χώρο του ποδοσφαίρου, ωστόσο συνεχίζει να είναι ταπεινός σαν χαρακτήρας και το βασικότερο κρατά την ομάδα του ενωμένη. Όπως έχει αναφέρει άλλωστε πολλές φορές και ο ίδιος «Πρέπει να είμαστε ενωμένοι, στις δύσκολες στιγμές που θα έλθουν. Ας είμαστε όλοι μαζί. Να έχετε πίστη σε εμένα. Ως πρώην παίκτης, έχω βρεθεί στη θέση σας και ξέρω τι περνάτε, τι αισθάνεστε».

Eπίσης, εκτός από ηγετική προσωπικότητα ένας ακόμη λόγος για τον οποίο θαυμάζω αυτόν τον προπονητή είναι οι θεμελιώδεις αρχές που πρεσβεύει και συγκεκριμένα τα 3P:

• Play

• Possession

• Positioning

Τέλος, δεν γίνεται να μην αναφερθώ στον Special One Zοζέ Μουρίνιο, ο οποίος αν και ξεκίνησε σαν παίκτης πεπεισμένος να κερδίσει, ωστόσο κατάφερε να διακριθεί ως προπονητής και αυτό γιατί αντιλλήφθηκε ότι είναι πιο γοητευτικό να μελετάει και να αναλύει το ποδόσφαιρο, να έρχεται καθημερινά σε επαφή με τους παίκτες του και να βελτιώνει όλες τις ελλείψεις τους. Αυτό που μου αρέσει περισσότερο στο στυλ του παιχνιδιού του είναι ότι έχει μάθει στους παίκτες του να διαβάζουν το παιχνίδι και να ξέρουν πότε πρέπει να πιέσουν και πότε να τοποθετηθούν αμυντικά. Σωστές μεταβιβάσεις και δουλεμένες στατικές φάσεις είναι τα δύο κλειδιά της επιτυχίας αναφέρει ο Μουρίνιο, κάτι το οποίο πιστεύω απόλυτα και εφαρμόζω και εγώ στις προπονήσεις μου.

6. Για την νέα αλλαγή στο σύστημα μεταγραφών που καταργεί τους manager ποια είναι η γνώμη σας;

Κατά τη γνώμη μου ένας agent είναι χρήσιμος στο ποδόσφαιρο, διότι ρόλος του είναι υπεύθυνα και σωστά να προωθεί παίκτες οι οποίοι πραγματικά το αξίζουν, άλλο που κάτι τέτοιο δεν γίνεται στις μέρες μας. Ο παίκτης πλέον δεν κρίνεται από το πόσα έχει να δώσει σαν παίκτης, αλλά σαν χορηγός της ομάδας, αφού πολλοί πληρώνουν για να παίξουν. Τα μανατζερικά κυκλώματα «ανθίζουν» στην εποχή μας και έτσι σημειώνεται ένας μαύρος κύκλος που προωθεί «ειδικούς» παίκτες και όχι ταλαντούχους. Το μεταγραφικό παζάρι είναι πολύ σκληρό όταν δεν έχεις τις κατάλληλες γνωριμίες. Πολλοί καλοί παίκτες έχουν μείνει στην αφάνεια επειδή δεν είχαν χρήματα ή επειδή δεν ήθελαν να «μπουν» στο μαύρο κύκλωμα των χορηγούμενων μεταγραφών.

Επομένως, αντιλαμβάνεστε ότι είμαι υπερ της κατάργησης των agent που χρηματίζονται με τέτοιο τρόπο.

Σε καμία περίπτωση όμως δεν πρέπει ο agent να καταργηθεί σαν θεσμός στον χώρο του ποδοσφαίρου. Ένας υπεύθυνος agent πρέπει να προτείνει παίκτες σε ομάδες που πιστεύει ότι μπορεί να βοηθήσει. Όσο ανεβαίνει η ομάδα λόγω του παίκτη που προτάθηκε από τον agent, τόσο ανεβαίνει και η «αξία» του ίδιου του παίκτη αλλά και η «αξία» του ίδιου του agent. Στο εξωτερικό μάλιστα ο agent είναι απαραίτητος καθώς λειτουργεί ως σύμβουλος του παίκτη και τον «φιλτράρει» από όλες τις απόψεις ώστε να ξέρει ότι είναι όντως αποδοτικός. Για τους γονείς τα παιδιά τους είναι οι καλύτεροι παίκτες και για αυτό δεν πρέπει ποτέ να αναλαμβάνουν τον ρόλο του agent. Ένας αντικειμενικός σύμβουλος που μπορεί να διεκδικήσει περισσότερα για τον παίκτη του και να τον εξελίξει και που νοιάζεται για αυτόν συνεργαζόμενος με ειδικούς επιστήμονες έτσι ώστε να εξελιχθεί ο παίκτης και ο οποίος διαθέτει τις κατάλληλες γνώσεις και αναγνωρισμένα διπλώματα (καθώς οι περισσότεροι λειτουργούν χωρίς αναγνωρισμένους τίτλους)αυτός είναι ο ρόλος του agent που πρέπει να προωθείται.

7. Ποιοι είναι οι στόχοι σας στην προπονητική;

Μπορεί να κατέχω πτυχίο Φυσικοθεραπείας από το Πανεπιστήμιο του Hertfordshire (BSc Physiotherapy), ωστόσο η μεγάλη μου αγάπη είναι η προπονητική. Για αυτό και συνεχώς καταρτίζομαι στον τομέα της προπονητικής και πλέον διαθέτω διπλώματα UEFA B & UEFA C, καθώς και Coerver Youth Diploma Level 1.

Όσον αφορά στους προσωπικούς μου στόχους θέλω να είμαι επαγγελματίας προπονητής από το επίπεδο ακαδημιών, μέχρι το επίπεδο της πρώτης ομάδας για αυτό και παρακολουθώ συνεχώς σεμινάρια που αφορούν στην προπονητική, στην γυμναστική και στην αποκατάσταση ώστε να μπορώ να παρέχω τις υπηρεσίες μου με επαγγελματισμό και συνέπεια και στις ακαδημίες και στον χώρο Φυσικοθεραπείας, Ενδυνάμωσης, Αποκατάστασης & Εξέλιξης Αθλητικών Ικανοτήτων που έχω δημιουργήσει με την επωνυμία «Performance Pros»( https://www.facebook.com/performpros/) με έδρα την Ανάβυσσο Αττικής.

Η δια βίου μάθηση είναι εξαιρετικά σημαντική και για αυτό το λόγο αποφάσισα να ασχοληθώ και με την διοργάνωση σεμιναρίων που αφορούν στην προπονητική μέσω του “Soccer Tactics Seminar”, συνεργαζόμενος με πολλές σημαντικές προσωπικότητες του ποδοσφαίρου οι οποίοι μπορούν και πρέπει να μεταλλαμαδεύσουν τις γνώσεις τους στις επόμενες γενιές. Επόμενο σεμινάριο που θα παρακολουθήσω σχετικά με την προπονητική θα πραγματοποιηθεί τον Ιούνιο στο Άμστερνταμ της Ολλανδίας με εισηγητή τον Raymond Verheijen και με τίτλο “Periodisation in Football”.

Όσον αφορά στους στόχους μου ως προπονητής, θέλω να αποκτήσω τα διπλώματα UEFA A & UEFA Elite Youth καθώς θέλω να εργαστώ σε ακαδημίες ομάδων SUPERLEAGUE ή ακόμη αν μου δωθεί η ευκαιρία να συμμετάσχω ως συνεργάτης προπονητής δίπλα σε κάποιον προπονητή με γνώσεις επιπέδου Α’ – Β΄Εθνικής.


Τμήμα ειδήσεων Sports-Academies.gr

Share
 
YouCMSAndBlog Module Generator Wizard Plugin



Τελευταία Νέα

YouCMSAndBlog Module Generator Wizard Plugin
powered by στοιχημα
YouCMSAndBlog Module Generator Wizard Plugin
ΜΟΝΙΜΕΣ ΣΤΗΛΕΣ




MEDIA GALLERY

Κ11:ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

Κ12:ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

ΠΑΙΔΕΣ ΕΠΣΑ: ΑΙΓΑΛΕΩ-ΑΕΚ 2-2


JavaScript is disabled!
To display this content, you need a JavaScript capable browser.


JavaScript is disabled!
To display this content, you need a JavaScript capable browser.


JavaScript is disabled!
To display this content, you need a JavaScript capable browser.


JavaScript is disabled!
To display this content, you need a JavaScript capable browser.


JavaScript is disabled!
To display this content, you need a JavaScript capable browser.