YouCMSAndBlog Module Generator Wizard Plugin

Εθνική Νέων: Ελλάδα-Νορβηγία 2-2

PDF Print E-mail
Wednesday, 05 March 2014 18:06 | Συντάχθηκε απο τον/την sportteam   
Share

Ισόπαλη με σκορ 2-2 αναδείχθηκε η Εθνική Νέων με την αντίστοιχη της Νορβηγίας, σε φιλικό αγώνα που διεξήχθη στο Δημ. Στ. Ψαχνών, στο πλαίσιο της προετοιμασίας της Ελλάδας για την elite round του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος 2014.

Τα τέρματα για την Ελλάδα σημείωσαν οι Δεληγιαννίδης (54΄) και Βέργος (72΄), ενώ ο σκόρερ του 2ου γκολ έχασε σημαντικές ευκαιρίες (57΄ και 89΄) να οδηγήσει την Εθνική στη νίκη.

Ελλάδα: Στρέζος (46΄ Γιαγκιόζης), Σάλιακας, Μυρθιανός (46΄ Βέργος), Σωτηράκος (66΄ Οικονόμου), Βούρος, Τζανουλίνος, Δώνης (46΄ Πόζογλου), Ρούσσος, Κουλούρης (46΄ Κούτρης), Φούντας (59΄ Μήλιος), Κρητικός (46΄ Δεληγιαννίδης)

«Το σημερινό ήταν ένα ματς προετοιμασίας. Οι παίκτες έδειξαν δύο πρόσωπα στον αγωνιστικό χώρο. Στο 1ο ημίχρονο ήταν άτονοι και χωρίς θέληση για νίκη, ενώ στο 2ο αγωνίστηκαν με πάθος και κυνήγησαν το γκολ.

Κατά συνέπεια, σήμερα βγήκαν τόσο αρνητικά όσο και θετικά συμπεράσματα, που για εμάς είναι χρήσιμα.

Έχουμε μπροστά μας ακόμα ένα φιλικό προετοιμασίας το Μάιο με την Κύπρο.

Στόχος όλων είναι η σκληρή δουλειά, ώστε να παρουσιαστούμε έτοιμοι στην elite round στην Πορτογαλία και να κατακτήσουμε την πρώτη θέση, που θα μας στείλει στα τελικά του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος», ήταν το σχόλιο του ομοσπονδιακού προπονητή, Θοδωρή Παχατουρίδη.

Share
 

YouCMSAndBlog Module Generator Wizard Plugin

Τελευταία Νέα

YouCMSAndBlog Module Generator Wizard Plugin
powered by στοιχημα
ΜΟΝΙΜΕΣ ΣΤΗΛΕΣ




MEDIA GALLERY

Κ11:ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

Κ12:ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

ΠΑΙΔΕΣ ΕΠΣΑ: ΑΙΓΑΛΕΩ-ΑΕΚ 2-2


JavaScript is disabled!
To display this content, you need a JavaScript capable browser.


JavaScript is disabled!
To display this content, you need a JavaScript capable browser.


JavaScript is disabled!
To display this content, you need a JavaScript capable browser.


JavaScript is disabled!
To display this content, you need a JavaScript capable browser.


JavaScript is disabled!
To display this content, you need a JavaScript capable browser.





top