YouCMSAndBlog Module Generator Wizard Plugin

Μάρκετινγκ στις ακαδημίες ποδοσφαίρου…

PDF Print E-mail
Friday, 07 March 2014 12:37 | Συντάχθηκε απο τον/την sportteam   
Share

Στη σημερινή εποχή το καθημερινό πρόγραμμα των παιδιών είναι γεμάτο με εξωσχολικές δραστηριότητες, όπως είναι ο αθλητισμός, η εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας – ή και δεύτερης πολλές φορές – η μουσική, αλλά και πολλές ακόμα διαφορετικές δραστηριότητες. Κατά συνέπεια, ο ανταγωνισμός στις επιχειρήσεις που παρέχουν τις παραπάνω υπηρεσίες είναι μεγάλος. 

Πιο συγκεκριμένα, μία αθλητική ακαδημία ποδοσφαίρου δεν ανταγωνίζεται μόνο τις υπόλοιπες ακαδημίες, αλλά και όλες εκείνες τις επιχειρήσεις που διεκδικούν μία θέση στην καθημερινότητα των παιδιών.

Οι γονείς καλούνται να πάρουν αποφάσεις σχετικά με τις ασχολίες των παιδιών τους. Γι’ αυτό το λόγο, οι ακαδημίες ποδοσφαίρου θα πρέπει να ψάχνουν συνεχώς για καλύτερους τρόπους προσέλκυσης και διατήρησης των καταναλωτών τους, που αυτοί δεν είναι άλλοι από τους μικρούς εν δυνάμει αθλητές και τους γονείς τους, οι οποίοι κατέχουν και τον τελευταίο λόγο.

Μεταξύ άλλων, οι αρμόδιοι θα πρέπει να κατανοήσουν ότι διεκδικούν χρόνο και χρήμα από πολλούς άλλους ανταγωνιστές, πέρα από τις υπόλοιπες ακαδημίες ποδοσφαίρου. Συμπερασματικά, η ανάγκη για επαγγελματικό μάρκετινγκ έχει αυξηθεί.

Τι σημαίνει όμως «μάρκετινγκ»; Μάρκετινγκ… Εντυπωσιακή λέξη! Ποια είναι όμως η πραγματική έννοια αυτής της λέξης; Σκεπτόμενοι πολλοί τη λέξη «μάρκετινγκ», φέρνουν στο νου τους τη διαφήμιση. Λοιπόν το Μάρκετινγκ ΔΕΝ είναι διαφήμιση!

Δεν αρκεί μία λαμπερή διαφήμιση, και πιο συγκεκριμένα, μία αθλητική ακαδημία ποδοσφαίρου δεν θα προσελκύσει τον επιθυμητό αριθμό των «λιλιπούτιων ποδοσφαιριστών» μόνο από το μοίρασμα φυλλαδίων και ίσως από κάποια άλλη μορφή διαφήμισης.

Το μάρκετινγκ χρησιμοποιεί εργαλεία, το μάρκετινγκ αξιολογεί ποιες ενέργειες πρέπει να γίνουν και μετά χρησιμοποιεί τα κατάλληλα εργαλεία με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Απαιτούνται λοιπόν ικανά στελέχη μάρκετινγκ, τα οποία με κατάλληλες στρατηγικές θα επιτύχουν το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Ο Sergio Zyman, ένας από τους κορυφαίους μάρκετερς σε διεθνές επίπεδο έχει σοφά παρομοιάσει τον μάρκετερ ως «τεχνίτη»: «Είναι σαν να έχεις ένα σφυρί, ένα πριόνι, ένα κουτί καρφιά και μερικά παλιόξυλα. Πάντα χρειάζεσαι έναν καλό τεχνίτη για να σε βοηθήσει, εσύ πρέπει να αποφασίσεις αν αυτό που θέλεις να φτιάξεις είναι τραπέζι ή καρέκλα».

Χρειάζονται οι μάρκετερς στον αθλητισμό και ειδικότερα στις αθλητικές ακαδημίες. Το μάρκετινγκ δεν πρέπει να χαρακτηρίζεται ως «περιττό έξοδο», αφού από το σωστό μάρκετινγκ εξαρτάται η επιτυχία της ακαδημίας.

Ο σωστός προπονητής επιβάλλεται, αλλά ο σωστός μάρκετερ θα αναδείξει το έργο του αλλά και όλη την ακαδημία. 


Πηγή:thes-academy.gr

Share
 

YouCMSAndBlog Module Generator Wizard Plugin

YouCMSAndBlog Module Generator Wizard Plugin
powered by στοιχημα
ΜΟΝΙΜΕΣ ΣΤΗΛΕΣ




MEDIA GALLERY

Κ11:ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

Κ12:ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

ΠΑΙΔΕΣ ΕΠΣΑ: ΑΙΓΑΛΕΩ-ΑΕΚ 2-2


JavaScript is disabled!
To display this content, you need a JavaScript capable browser.


JavaScript is disabled!
To display this content, you need a JavaScript capable browser.


JavaScript is disabled!
To display this content, you need a JavaScript capable browser.


JavaScript is disabled!
To display this content, you need a JavaScript capable browser.


JavaScript is disabled!
To display this content, you need a JavaScript capable browser.





top